Gott Nytt År - I förskott! :)

Hej bloggen! Om exakt 5 h 30 minuter är det ett nytt år- 2013!!! Det ska bli SÅÅÅÅÅ kul!
GOTT NYTT ÅR! och tack för så många läsare!


Men nu går vi in på något annat! 2012 sista question of the day! Men såklart det kmr question of the day's år 2013! Det lovar jag er haha! :)

1. Gillar du att sy? SVAR: Jarå!!

2. Gillar du tennis? SVAR: jag gillar inte tennis , jag ÄLSKAR tennis haha ;)

3. Hur kan du vara så söt? SVAR: haha vet inte :)

4. fick du nån julklapp du önskade dig? :) SVAR: ja! Jag önskade mig saker från the body shop, och det fick ja!! :)

5. Du är grym på att blogga! SVAR: Tack! ;)

6. Har du Skype? SVAR: ger tyvärr inte ut sån information! ;(

7. Har du kik? SVAR: ger tyvärr inte heller ut sån information! :( ;(


8. Hur kan du bli så känd på så kort tid? Ps älskar din blogg! SVAR: fråga inte mig, fråga er själva! Utan er är jag kingen utan K! Haha ;)

Det var alla frågor till question of the day 2012, men skicka gärna in fler frågor nu så kmr det med i min första question of the day 2013!


Förresten så skrev ett fan det här till mig:

Hej! Tänker göra en fanvideo till dig, snälla titta på den! Tittar på din blogg varje dag! Pratar så mkt om de med mina kompisar så att de tycker de börjar bli tjatande! Haha :) du är såå söt, hur?! <3 du är vacker, rolig, snäll, omtänksam, söt och SÅÅ mkt mer! Har bilder på din blogg i mitt rum och väntar bara på fler inlägg! :) gjorde t.o.m en uppsats om dig och fick högsta betyg! Tack för vad du gjort, kan inte beskriva mer, har inga ord! Men hoppas du förstår! Och hoppas du läser detta!
/Katarina.



Nämen guu vad Gulligt sagt! Vad snäll du är! Självklart ska ja titta på den videon, tittar på alla era! <3 Oj oj oj vad du pratar om mig, det förstår nog dina kompisar! Haha! Vad sött! Haha högsta betyg!? <3



Alla såna här söta saker ni skriver till mig läser jag! Tro inte att jag ignorerar sånt här, ALDRIG! :) Jag kan bara inte ha med allt på bloggen, men jag försöker verkligen! Och annars försöker jag skriva tillbaka i kommentarsfältet!
Men ni ska veta att jag läser allt ni skriver! Och även om jag inte svarar, har jag alltid ett leende på läpparna varje gång jag ser sånt här!


Gott nytt år, puss :)

Trackback
RSS 2.0