Vad jag fick i Julklapp 2012!

Så nu ska ja berätta om dagen.
Jag vaknade rätt så sent, typ 09:30 och åt julfrukost! Det blev våfflor haha! Sedan så fick vi öppna en liten present, blev rätt så förvånad över va de var! ;) Vid ungefär 12:30 tiden börja vi fixa oss, för vi skulle till våran mormor &morfar och fira jul! Kusinen och hans föräldrar var där, haha riktigt trevligt måste ja säga! Såg redan typ 30 paket framme! Och så kom våra! De blev typ 45 st. Efter julbordet gick jag och min kusin och klädde ut oss till jultomte och tomtemor. Haha ni har nog Algot hört det förut! Men så har vi typ gjort i 3 år nu! Men nästa år kmr nog tomten istället ;) det var kul för tomte byxorna ja hade på mig va såå stora så de ramla ner! Men hade tights under så de va ingen fara!!

Va ja har fått i julklapp: ett pussel med 1000 bitar, ett syskrin (ska få en symaskin snart oxå) garn till syskrinet, tråd och nål mm. Sen fick ja ett set med 5 läppglans från kicks, ett par örhängen, smyckesväska, body shop kräm, body shop parfym, en slags olja från L'oréal Paris som ja gör att håret inte blir så tovigt, biobiljett.

Men det är inte allt! Ska få ännu mer julklappar för vi ska fira jul hos min farmor och farfar oxå! Ska Bli kul!

Vad fick ni i julklapp? Kommentera!

Ska göra en review på Parfymen och Oljan för håret, så ska se hur bra de e!

Och glöm inte ställa in frågor till "question of the day" och till "this or that"
Puss!


Kommentarer
Postat av: Hej

Fiint!! Vill så sjukt gärna träffa dig!

2012-12-24 @ 23:00:58
Postat av: Amanda Sjö

Hej Stasse! Din blogg är så bra :) gillar du att sy? :) /Amanda

2012-12-25 @ 00:12:05
Postat av: Anonym

Fick många saker

2012-12-25 @ 10:53:10
Postat av: anniskattis.se

Jag kan typ inte kommentera på dina senaste inlägg?

2013-01-03 @ 00:11:01
URL: http://anniskattis.se/
Postat av: Anonym

Jag kan typ inte kommentera på dina senaste inlägg? :)

2013-01-03 @ 00:11:40
Postat av: Anonym

Haha Stasse du skrev på ditt senaste inlägg att det va ett fan som hade kommenterat det jag kommenterade?! Haha :)

2013-01-04 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0