Skal 5 av 6 ;D

Detta skalet är ett rosa gummiskal som är väääldigt gummit som ni ser i ett av bilderna här nere. ;) Man kan böja det super mycket!

Skalet täcker bra, och är snyggt på!
Fick detta av en kompis, men vet att det är köpt på Teknikmagasinet, för 79kr tror jag det var!

Men tipsar detta stoooort!


Puss på er!

Och Idag e det ju 1 April! Vilket innebär April april-Lura så många du vill! Haha, har ni lurat några idag? Själv har jag använt mig av Talking Tom 2 Appen, och då låter man jätte pipigt med rösten, och sen ringde jag runt och spelade upp det (jag hade spelat in det med min gamla mobil som fortfarande funkar) och la den mobilen bredvid min när jag ringde så att det hördes när jag ringde mina kompisar! Haha, det tyckte som tur de va jättekul!

Kommentera om ni gjorde nåt!


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en iPhone isådall vilken
Har du en iPhone 3, 4, 4s eller 5???

2013-04-08 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0