Kommentarsfältet osv..

Jo det är så att man kan inte kommentera på bloggen längre :( jag har hört detta förr av fans men trodde bara att bloggen hackade elr nåt sånt. Men sen insåg jag att det inte var så. Man kan inte kommentera på bloggen. Vi ska nämligen kontakta blogg.se och höra vad man kan göra åt saken! Så ni kanske inte kmr kunna kommentera på nån månad.. Så vi ser till att de blir hög statistik istället!! Det är allt jag begär.. <3
och om NI VET hur man kan fixa detta, skriv det på ERAN BLOGG OCH TAGGA MIG så att jag kan se det, eftersom ni inte kan kommentera under <3 :(
Men nu vet ni, puss!
Ps. Har gjort en sminkning, så tänkte visa vad ni behöver och hur man ska göra för att få den perfekta looken + Om ni gör den, vrf inte lägga ut en bild på eran blogg och tagga mig så att jag får se hur bra ni gjorde den? Gör det gärna!

Puss!

Trackback
RSS 2.0