DAGEN ☺

Idag jag först o främst vart ute, de va ju såå härligt o soligt! Dock lite blåsigt ibland men annars helt underbart! Har tagit fram solglasögonen nu och känner att våren har kommit.. Äntligen! Och om bara en månad är det sommar!! Lääängtar!!
Efter en stund kände jag för att springa, så sprang lite mer än 2 km ;) känslan i början när man ska springa är ju inte så rolig, men efter känns det hur bra som helst!
När jag kom hem har jag ätit, efterrätt oxå som ni nog ser här under, och bara tagit det lugnt! ❤ Varit en rolig dag med mycket på samma gång!

Vad har ni gjort idag? Kommentera!

Ps.: cupcake'en på bilden är från typ 3 veckor sen! ❤☺☺


Kommentarer
Postat av: Frida Frida

Gottigottgott haha ;-)

2013-05-09 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0