Frågestund!

Hej! Först vill jag bara säga att i mitt förra inlägg så skrev jag att jag vakna för några timmar sen, skrev inlägg på morgonen men den gick inte att ladda upp så de e därför de står så haha ❤❤☺☺

Ja, till frågestunden nu!!!!

Blåbär/hallon SVAR: älskar båda men om ja måste välja tar ja hallon haha ;-)

Varför började du med bloggen? Ps älskar dig! SVAR: jag har sett många som har bloggar o fick lite inspiration så då ville jag börja ha en blogg haha! Taaaack, va snäll du är! Kram <3

Rosa/blå SVAR: beror på hur du menar, älskar ljusrosa och mörk blå, så båda! Men om jag som sagt måste välja blir de rosa :)

Lyckotal? SVAR: 8 :)

Favorit dag? SVAR: Löööördag <3 :D

Varför heter din blogg just AStarBeauty? SVAR: älskar bokstaven A, och star och beauty! Tänkte på stars (kändisar, man kan oxå säga celebritys) och beauty e ju för skönhet, har ju massa tips om skönhet i denna blogg! Så ja, därför fick min blogg heter AStarBeauty!

Vad heter du på Kik? SVAR: ger tyvärr inte ut sån info :(

Har du några husdjur? SVAR: älskar djur o e verkligen en djurvän, men nej har faktiskt inga husdjur ;)

Varför har du inte YT kanal? SVAR: satsar på bloggen istället, vill att den ska bli så stor som möjligt! ;)


Hur länge har du haft bloggen? SVAR: startade den i maj förra året, så ungefär 1 års sen!!! Wieeee! Ska fira! Haha ;)

Har du haft nån annan blogg innan denna? SVAR: nej ;) satsar verkligen på denna blogg! <3

Kan du ha en giveaway? SVAR:vet inte, kanske ;)

Skulle du kunna ha en this or that? SVAR: självklart! De var längesen ja gjorde de!! Kommentera massa (ett ex. Hästar/katter) så blir de en this or that!!!
:)

Lyssnar du på hip hop?( själv gör jag inte det) SVAR: ok! Nja sådär, kanske nån gång ;)

Gillar du neon färger? SVAR: jaa, de e huuur coola som helst!

Gillar du tennis? SVAR: jaa! De e jätte kul!

Vad ska man tänka på när man har en blogg? SVAR: Bra fråga! Jo, att upd ofta, inte bara skriva samma saker hela tiden, variera så att de blir kul att läsa, ha tävlingar, svara på kommentarer, och ja, helt enkelt vara aktiv dagligen (om man kan) :)


Älskar dig!!!!!! Är ditt största fan!! Min fråga är, har du mkt smink från make up store?? SVAR: taaaack! Va sött! Nja, sådär, några saker, kan visa i ett inlägg! Sj? :)



De va alla frågorna, de blev super många!! Bra gjort hörni! Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad rolig frågestund! Efterlängtat!

2013-05-20 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0