Arg

Hej! Nu e jag faktiskt roligt arg, sry men blogg. Se appen är riktigt kass. Vissa gånger vägrar publicera ut inlägg, ibland står det "rubrik saknas", även fast jag har rubrik. Mm. Men nu. Nu har en annan sak hänt. För nån dag sen upptäckte jag, när jag skulle lägga in en bild så kunde jag inte gå in på mitt fotoalbum, det är lixom spärrat. Tydligen kan jag fixa de här i inställningar, men hur? Detta har INTE vart så tidigare på bloggen, vist känner jag igen sånt här på andra appar men då har ja gjort de av misstag, medvetet.
Men plötsligt så kan jag inte då ta Bildt från mitt album. Om ni vet hur ja gör i inställningar får ni kommentera!
Ja kan ju lägga ut bilder direkt från kamera, men de e ju inte lika kul. När ja kämpat med en bild, lagt in text osv osv till bloggen så går de bara inte. Det e inget ja har gjort. Men nu orkar ja inte tänka på det mera.


Annars då? Tisdag idag, soft dag faktiskt. Wieee. Men ska ta igenom mig i en engelsk bok nu, känns så jobbigt men jag ger inte upp.
Men nu ska ja fortsätta läsa så vi hörs!!! Puzzzzz



Nej, are u kidding meee?! Försökta ta en bild direkt från kameran, men de gick inte ladda upp!
Antar att bloggen kmr va utan bilder ett tag.
Kommentera jättegärna om ni vet hur man fixar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0