Lång text todaaajj

Hej My beautiful readers❤❤
Jag känner att jag måste ta upp ämnet : hösten.❤
Hösten är riktigt vacker, va tycker ni? Ja tycker heelt klart det, all the way. Jag gillar när löven ändrar färg till rött, gult, brunt, orange, grönt. Alla färger blir så fina tillsammans. Och när löven faller från träden, de blir lixom en härlig känsla runt omkring dig. Aa hösten e iaf mysig, enligt mig.





Nu till ett HELT annat ämne. Bloggandet.
Jag minns hur det var när man var så överexalterad på att starta sin egen blogg. När man skrev in vad ens blogg skulle heta osv. Då ville man blogga varannan minut o tittade sidvisningar typ varannan sekund. Upd, upd, upd.
Nu, typ, 1 år efter e de inte samma sak. Man har inte tid längre, inte ja iaf. ALLT annat kommer före typ, man lägger bloggen åt sidan.
Egentligen är det synd, när du inte bloggade, tänk om du slog ditt eget rekord i sidvisningar eller unika besökare? Men ibland kommer viktigare saker före.
Ja själv tycker det e så synd. Ja ska inte säga så mycket själv eftersom ja pausade me bloggen i flera månader, sadly. Ibland har man lixom inte lust, så e det bara. Plus att blogg.se appen vill typ ibland publicera typ inlägg. De hackar typ. När man inte vill gå in på bloggen o upd blir ni ledsna (ofc I understand that, de skulle ja oxå bli!), då lämnar ni bloggen, då blir ja ledsen. Som en näringskedja. Okej de dääär lät fel. Haaha ja använde näringskedja till att beskriva om hur man tappar läsare. Hahaha. Nej men gu näringskedja? Va säger ja egentligen, haha. Ja kan inte uttrycka mig rätt.
Men det lixom går i en cirkel på nått vis. Sen startar man blogga, får tillbaka läsare, tappar lusten, tappar läsare igen, blir ledsen.
Ok ja ska inte deprimera er när de e fredag, till det positiva.
Att blogga kan oxå va suuuperkul. När man har många sidvisningar o unika besökare måååste man bara gå in på bloggen. Man vill ju se hur många som har läst bloggen idag.
Så blogga e ett bra sätt att uppmuntra folk men tips, skönhet, outfits, roliga inlägg, en speciell sport, o så, så, så mycket mer. Det är faktiskt väldigt kul att blogga, när ja tänker efter. Tro inte att jag kommer lägga ner min blogg! Haha, nej nej.
Men har en mysig fredagskväll hörni, så hörs vi senare, då ska vi dra igång lite prat om populära märken. Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0